'Aanraaklamp'


Een verhaal dat alleen mij kan overkomen!

Enkele maanden gelden was ik op zoek naar een klein schemerlampje voor bij het bureau in de hobbykamer. Goed, veel gekeken niets gevonden tot ik bij de Action in Bergen op Zoom binnenliep. Een leuk metalen voetje en een hoog wit kapje. Twee stuks voor nog geen € 12.00.
Mijn moeder wilde er ook eentje dus dat kwam goed uit, gesteld voor € 6.00!! Een koopje.

Thuisgekomen de doos opengemaakt en de lampjes erin gedraaid. Wel lastig, er zit geen schakelaartje aan, maar ja voor dat geld. Stekker in het stopcontact, geen reactie. Na het beetpakken van het lampjes flitste het licht kort aan en uit. Na wat kloppen en tikken bleef het licht plots branden, maar toen ik aan het lampje kwam ging het direct weer uit! DAT HEB IK WEER!!! STORING!!!
Alles weer in de doos gedaan en gelijk terug naar de winkel( waar het altijd druk is). De jufrouw uitgelegd dat er storing zat in het geheel en dat ik ze graag om wilde ruilen. Dat was geen probleem, en zij pakte een doos met twee lampjes. Toen ik de doos zag viel mij het woord ‘touch ‘op. En voor we buiten waren wist ik dat ik een stomme fout had gemaakt. Draai een gloeilamp in het lampje, raak het voetje aan!.... en floep het lampje brandt op 1/3 van het vermogen, tweede aanraking, 2/3 en de derde keer voluit!! VOOR € 12.00 de twee!!
Bijna de draad eraf geknipt om eer schakelaartje te plaatsen.

Weekend staat weer voor de deur!

alle goeds allemaal!!

Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''