Het laatste nieuws



Goedemorgen allemaal,

Ja hoor het is er vanmorgen weer van gekomen: paardrijden!
Ik was om 8.00 op de manege, alles rustig en stil. Snel een slok koffie en de paarden(van Erik en mij) zadelen om vervolgens het bos in te trekken.
Heerlijk, alle mensen die we gezien hebben waren twee afgebrande hardlopers die het even helemaal gehad hadden. Het zomerse weer heeft het bos al behoorlijk droog gemaakt maar het is prachtig, vol groen. Volop nieuw groen, opschietende varens en ontkiemende zaden die voorzichtig twee blaadjes boven de grond steken.
Na een uur en een kwartier waren we weer tevreden terug op de manege en was ik weer klaar om een bezoek aan de tandarts te brengen.



Dat is inmiddels ook weer gedaan en de noodvulling zit weer keurig op zijn plaats. Volgende week dinsdagmorgen om 9.00 uur worden de voorbereidende werkzaamheden gestart om een kroon te plaatsen.
Vanavond ga ik weer lekker repeteren in Huijbergen. Morgenochtend eerst een uitvaart in Ossendrecht.

Ook wil ik deze week de studiemappen van het dameskoor Ossenrecht op orde brengen, een karweitje voor morgenmiddag!
Morgenavond bezoeken we de schouwburg in Roosendaal, het stuk Bloedzusters. Jullie horen er nog van!


Groeten en fijne dag!


Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''