Even weg!


Hallo allemaal,

Gisteren, na het eten ging Adrie even achter de pc zitten om de elektronische post door te kijken en kijk daar was een mail van de firma Kras! Voor een leuk bedrag een prachtig hotel in PARIJS! Adrie opperde dat we dat binnenkort maar weer eens moesten doen, als ik nou eens een weekendje vrij plande!
Nou ben ik eigenlijk iedere zondag wel bezet maar ik had even van: ZE ZIEN MAAR en riep dat eind februari, voor de grote Paasdrukte een geschikt moment zou zijn om even op adem te komen.
Niet tegen dovemans oren gezegd want binnen no time was de Thalys geboekt en Kras ingelicht, en kunnen we eind februari van vrijdag tot en met maandag naar Parijs!!

Heerlijk, zo’n leuke bestemming en met de Thalys toch zo dichtbij. Natuurlijk wordt dat weer lekker eten geblazen, want als je verzamelaar van kookboeken bent moet je ook ‘’het echte werk’’ proeven.
Natuurlijk komt er ook weer een kookboek mee, eigenlijk is dat altijd wel het geval. In plaats van een bronzen Eiffeltoren sleep ik met boeken EN spullen uit de supermarkt. Blikken gekonfijte eend, mosterd uit Dijon, potten Bresse kip, enz. enz.
Dat is ook een groot voordeel van de Thalys/ spoorwegen, je kunt van alles en nog wat meeslepen. Zolang je het maar kunt dragen! En reken maar dat ik aardig wat mee kan torsen!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''