Stilton!

Als het over eten gaat.........
Als we nu toch aan het eten zijn moest ik denken aan een mailtje dat ik stuurde naar een van de cantorijleden.

Een cantorijlid heeft een dochter in Engeland en gaat deze week haar dochter bezoeken. Toen ze liet weten dat ze afgelopen dinsdag niet op repetitie zou zijn i.v.m. dit reisje moest ik denken: STILTON!!!!!!!!
Engeland staat niet bekend om de super keuken(Parijs over twee weken, JO, JO,JO!!!!), iedereen denkt aan de ENORME erwten die zelfs in de super fine blikjes zitten, maar er zijn producten in Engeland waar het water mij nu al uit de mond loopt. Double cream!!!! Scones!! LEMON CURD! Waterbiscuits!!!! STILTON!!!!!!!!! EN NOG VEEL MEER!! Er is een enorme serie streekproducten die werkelijk super zijn.
Ik dus de stoute schoenen aangetrokken en Mirjam gevraagd om, als ze in een winkel kwam, een lekker stuk Stilton mee te brengen! Afgelopen woensdagochtend mailde ze terug dat ze wegens ziekte nog niet vertrokken waren maar dat het beter ging en dat de reis toch door ging EN dat ze een stuk Stilton mee zou brengen!!

Ik hoop dat ze een erg leuke tijd hebben bij hun dochter!!

De repetities met de cantorij zijn eigenlijk altijd een feestje maar deze aankomende week…..is het feestje nog groter als Mirjam haar slag heeft geslagen en met Stilton terug komt!!

Dit is een heerlijke kaas, gewoon na het eten met een waterbiscuit en een klein glaasje rode, oude port.

Probeer het ook maar eens!!! En als je een adres weet voor double cream?? MAIL ME!!!!!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''