Een potje (bieslook) van maken.


Een potje (bieslook) van maken.

Van de week kwam ik een recept tegen waarin stukken koolvis werden gestoofd in pastisboter met ruime hoeveelheid bieslook.
Leek mij smakelijk en de koolvis lag inmiddels op het aanrecht te ontdooien.

Verder was alles in huis, nee toch niet, geen bieslook!
Geen nood, als ik van de kapper kom loop ik even langs AH, die hebben vast ook van die potjes bieslook.
Zo gezegd, zo gedaan. Bij AH kon ik de potjes niet vinden dus even naar een allervriendelijkste juffrouw.

‘’ Heeft u van die bieslook potjes/plantjes’’? Nee, die waren er niet maar wel van die handige verpakkingen met verse kruiden. Ik werd er naar toe gebracht en er werd een pakje in mijn handen gelegd. Tja, wel een bekaaid bosje als er in het recept ‘’rijkelijk’’ staat, dus nog een pakje. Toen viel mijn oog op de prijs: € 1,37 per pakje!!!!!!!!!! GOUDEN BIESLOOK!

Normaal ruk ik bij Lidl of Aldi vier potten uit het schap en betaal dan € 0,44 per pot. Als je het potje goed water geeft heb je er een dikke week snijlust van.
De koolvis smaakte uitstekend met gedroogde bieslook, en vandaag bij Aldi voor
€ 0,44 cent een prachtige pot bieslook meegenomen!! Ja, juist, € 0,44 cent!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''