Kleine muis

Hallo allemaal!

Sinds een paar weken heb ik een netbook tot mijn beschikking. Je weet wel, zo’n klein handig pc’tje waar je lekker mee op de bank gaat zitten. Echt een handig ding!!

Er gaat geen dag voorbij of ik het de netbook wel vast gehad.

Aan de dat rare vlakje dat in de plaats komt van de handige muis, kan ik met moeite wennen. Een oplossing voor het probleem is gewoon een muis aansluiten(usb). Maar de muis is wel erg groot en past niet in het tasje.

De oplossing gevonden bij de Action. Voor € 1.50 heb ik daar een mini-muis gekocht. Een rode met blauw oplichtend wieltje! Ik was wel benieuwd of het werkt. Een vrije USB zou genoeg moeten zijn.

En ja hoor,het muisje kan windows 7 met alle gemak aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''