Voor 0.98 cent schelpen

DSC00034

Hallo,

Vanmorgen moest ik even bij de Action zijn voor steekmos. Je weet wel van dat spul om bloemstukken te maken. Door de grote hoeveelheid aan gladiolen en lelies staat er altijd wel een blok of twee in het water om vol te zuigen zodat ik van de bijna uitgebloeide bloemen nog iets aardigs kan maken.

Vaak zijn gladiolen nog niet volkomen uitgebloeid, en kun je de bovenkanten nog  goed gebruiken terwijl de onderzijde al geheel is uitgebloeid. Steekmos brengt dan een perfecte oplossing.

Ook lelies krijgen zo nog een weekje respijt voor ze in de vuilnisbak verdwijnen.

Vanmiddag, tussen de buien door, was ik op het terras en wilde iets met de grindhoeken. Twee zakken grind zou een oplossing zijn of misschien iets anders.

DSC00034

Aldus, ik moest toch naar de Action voor steekmos, dus dwarrelde ik wat langs de schappen. Zakjes met glazen steentjes in vele kleuren, zakken met nootjes, en zakken met schelpen. Schelpen? Ja, schelpen! Niet van die gewone, maar allemaal van die gedraaide vormen in diverse kleuren, voor……….€ 0,98 cent per kilozak. Drie zakjes maken het grind een stuk minder saai!

Theo._adriezwaai

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''