Opruiming bij Intratuin.

dom008

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag kwam ik van de repetitie met het dameskoor Halsteren en had te weinig tijd om even bij Intratuin binnen te lopen. Het duurt altijd langer dan je denkt en het is een heel eind lopen van de ingang tot de kassa. Er komt vast nog een kans.

intratuin

Donderdagmorgen, na een geslaagde viering, de dames zongen prima, moest het er maar eens even van komen. Er is een fikse verbouwing aan de gang maar ze weten er voor te zorgen dat je er amper iets van merkt. Mijn bezoek moest mij een niet te duur laurierstruikje opleveren voor een mooi prijsje, en een bruine/ rode beuk. De beuk is gelukt( nog geen € 5.00, maar de laurier heb ik maar niet genomen.

shopping

Buiten gekomen zag ik een grote partytent staan en werd nieuwsgierig, het was er behoorlijk druk. De partytent was afgepakt met mensen en spullen. Schappen vol goederen voor €1.00, andere rekken €2.00 . Alle goederen waren wel geprijsd zag ik. Ik vond een leuk kruidenpotrekje met zinken potjes, prijs € 6.00. Bij de kassa aangekomen bleek de prijs € 1.00.

7159728

Vandaar de karren vol spullen! Dat was nog eens een leuke meevaller!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''