Wakker dier reclame…….

 

zwaailamp%20bew

Hallo allemaal,

Hebben jullie de reclamespot van Wakker Dier al gehoord? Een enorm aantal dieren komen om bij branden. Vooral op de moderne bedrijven want daar verblijven duizenden dieren. Een heel nobel streven om aan zo’n verschrikking als brand iets te doen.

zwaailamp4

Maar, ik erger mij een stuip aan het einde van de radiospot! Een sirene van de brandweer!!

Door mijn slechthorendheid staat de radio altijd iets harder dan normaal zou zijn, vooral als ik een interview wil volgen. Geluiden van buiten de auto vang ik dan veel minder op. Keer op keer schrik ik mij een rotje als ik plotseling de sirene van een brandweer wagen hoor. Voor mijn gevoel is die wagen erg dicht genaderd, anders zou ik het niet horen!! Rondkijken, zoekend waar ik naar toe moet om ruim baan te maken!! waar ik ook kijk, welke spiegel ik ook kijk, niets!

brandblusser

Blijkt het weer dat ellendige spotje te zijn van Wakker Dier!

Wakker Dier, kan die sirene er niet uitgeknipt worden???!

Fijn weekend allemaal!

school25

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''