een warme douche met de koelbox.

De koelboxgeschiedenis.

Vorig jaar op 29 mei kocht ik bij de Aldi een blauwe koelbox met koelsysteem. De prijs € 34.95. wij gingen op vakantie naar Rügen en konden enige koeling van dranken en hapjes wel gebruiken. En niet alleen op de heenweg, maar ook op de terugweg! Zoals altijd gaan we de laatste dag naar de supermarkt en kopen ingrediënten die we de afgelopen weken gegeten hebben. Worstsoorten, kazen, conserven, en nog veel meer van dat lekkers.

411_waeco_coolfun_cd-32_koelbox

In een gekoelde box haal je thuis makkelijk.

De koelbox kan worden aangesloten op het gewone lichtnet, of met een ‘’sigsrenaansteker’’ op het energiesysteem van de auto.

caradapter

Ideaal, maar bij thuiskomst trok ik de stekker uit het stopcontact en viel de zekering uit de stekker. Het lukte mij niet het gerepareerd te krijgen. Toen kwam de herfst, de winter en het nieuwe prachtige voorjaar en nog steeds was er niets gerepareerd. Vorige week heb ik een telefoontje gewaagd aan de firma in Etten- Leur die de garantiezaken van de koelbox oplost.

Ik zag er een beetje tegenop want ik zou het kapotte deel wel moeten opsturen, en maanden moeten wachten op antwoord. Dat is tegenwoordig toch een normale gang van zaken?

WomanMaking%20Faceslaugh

Lees verder!!!!

Maandagmorgen gebeld met de firma Dometic in Etten- Leur. Niets geen deksel opsturen, alleen een kopie van de kassabon en een briefje met de omschrijving van de klacht. Dat heb ik maandag gelijk klaar gemaakt en p de bus gedaan.

Toen ik vanmiddag thuis kwam lag er een briefje van de TNT dat er een pakje bij de buren stond. Mijn gedachte was: een nieuwe deksel met goede aansluitingen, maar wat schets mijn verbazing: een hele nieuwe koelbox en de complimenten van het servicebedrijf.

aldi

Ik wil maar zeggen: koop gerust bij de Aldi, zij hebben een goed servicebedrijf die alle klachten en defecten afwerkt.

De oude koelbox blijft in huis en gaat gebruikt worden op het lichtnet. De nieuwe gaat de auto in zodat we de lekkernijen die wij onderweg oppikken gekoeld onze koelkast halen. Beste Dometic , dank voor jullie meer dan goede service. Een bewijs dat er ook veel goede bedrijven zijn!

Over een warme douche gesprokenDOME-KOELBOX--RC1600EGP-ZILVG-RC-1600-9105200003-1! Volgens mij heeft deze firma een gouden douche verdient!

douche

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''