Kookboeken en tijdschriften.

We zijn weer thuis!

Deze keer een prima volgens het spoorboekje geplande reis gehad. In Brussel aangekomen stonde de trein naar Roosendaal weer gereed.

ns-trein

Het is een gewoonte bijna om op ieder uitstapje een kookboekje te kopen. Geen Chinese keuken als we in Duitsland zijn. Het leukste is een kookboekje uit de regio/ land waar je verblijft.

Ook deze keer bij de boekendump, Mona Lisait (www.monalisait.fr ) boekjes van €1,50 waar je de leukste ideeën vindt als je zelf achter het fornuis staat. Er waren nu diverse boekjes over lepel amuses. Die ga ik niet als lepelgerecht gebruiken maar maak iets meer en serveer het als voorgerechtje. Met vers brood is dat prima te doen.

boeken Parijs

Deze keer ook weer een boekje gekocht met recepten voor hartige cakes en finger food. Als ik dat in de winkel sta te lezen zou ik het liefst gelijk naar de keuken willen en uit proberen. Ook kijk ik voor we terug gaan naar Nederland of er nog iets leuks tussen da kooktijdschriften te vinden is. Kooktijdschriften zijn veel voordeliger dan in Nederland. Deze keer had ik er VIER voor € 5.00.

tijdschriften Parijs

In Parijs zijn we nog lang liet uitkeken/ gegeten!! We gaan terug!!

Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''