Een motje.

Een motje

clip_image001

Zoals jullie hebben kunnen zien mag ik hier thuis gebruik maken van een netbook. Die ligt dan op tafel en mag ik alleen met twee pootjes op tafel, om te typen.

Er is hier ook veel glas, dat zorgt dat het altijd gezellig is en aangenaam warm. Het gebeurt nogal eens dat er een mugje binnen verzeild raakt. Daar sluip ik dan als een echte ‘’tijger’’ op af! Even richten en dan: KNAL, voor de mug weet wat er gebeurd peuter ik de stukjes tussen mijn voetzool en nagels uit. Zo’n snackje sla je niet af. Ik kom niets te kort hoor, vlees, brokjes, snoepjes maar een amuse kan geen kwaad.

clip_image002

Vanavond werd ik wakker in het avondzonnetje, keek naar buiten en daar fladdert een beest, ik was gelijk klaar wakker. Maar …… hoe hard ik ook mepte, mijn nagels uitzetten, het had ook geen resultaat. Toen werd ik pas echt wakker, deze zat aan de andere kant van de raam!! Met schaamrood op de poezenkaken ben afgedropen en ben ik in de keuken gaan jengelen om mijn avondeten. Gelukkig hebben ze niets gezien.

clip_image004

Na een vorstelijke maaltijd ben ik even gaan uit buiken op mijn Koninklijke stapel kussens in de slaapkamer, dromend over die flinke mot die ongrijpbaar was. Ik mag nog niet alleen op het terras want ik ga verder dan de 30m2 die van ons zijn. En ze willen niet dat ik contacten aanknoop met de buren. Jeanine is een uitzondering!

clip_image006

Fijn weekend allen!!

Roos.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''