So Low.

 


Doordat ik nu bezig ben met het maken van sieraden, broches, revervaasjes hangers, heb ik ook het bij

behorende beslag nodig . slotjes, spelden, oorhaken en wat al zo meer. zo kon ik nergens pinsluiting vinden. SO LOW een bedrijf in dingen die je eigenlijk niet wilt, van een kwaliteit die ver beneden pijl is, heeft een top kwaliteit veiligheidssluiting voor broches, tja, je verwacht het niet maar het is wel zo. ik start dus bij de ingang en moet, MOET de vaste looprichting volgen! So Low heeft er een expert voor ingehuurd die deze val heeft geconstrueerd en waar geen klant aan ontkomt. Ik loop langs onderbroeken vor heren met een olifant en een slurfje! de dames komen ook aan de beurt: poesjes! mokken met erectie, een heksenpruik, een schaartje dat helemaalniet knipt, dat noemen ze dat een veiligheidsschaar, eeb met zuignappen uitgerust schapje voor in de keuken of in de badkamer wat direct naar beneden donderd als je de shampofles er in zet, BBQ of feestbestek, bordjes, aluminiumfolie dat veel te dun is.. Bent u er nog?? we gaan verder naar de tuinartikelenen struikelend over een foeilelijk tuinhekje, kinderverwensproeiers, meststaafjes, strandballen, dunne badlakens, wc artikelen:  een met zuignappen uitgeruste toiletpapier houder, juits,  die klettert van de muur als je er in hoge nood naar grijpt, een toiletborstel die bij het eerste remspoor ind tweeen breekt en je de bol uit je vuile plee staat te vissen. We zijn er bijna, hou vol, doe het zelfafdeling: tangen hamers, rubbertjes voor een lekkende kraan maar let op het zijn maten voor Chineese kranen en je krijgt er in europa geen kraan gestopt .



 naaiartikelen!! naalden die een speciale "makkeijke" manier van draad insteken hebben, klosjes garen in niet door europa gedragen kleuren en die als je met veeel  moeite de draad in de naald hebt blijkt de draad een trekkracht van een baby nog niet weerstaat. maar daar zijn we dan bij de sieradenmaakafdeling. staafjes met oog, zonder oog, slotjes in diverse soorten oorbelhaakjes, pinslutingen, sleutelhangerringen, veiligheidspelden voor borches, pffft het is de tocht waard want ze hebben alles en het kost geen drol. ik loop snel dor nar de kassa, en pak de spullen uit mijn mandje, de kassajufrouw schreeuwt mij toe dat alles uit het mandje moet voor corona. De kassa is bij alle So Low winkels So High! Je kijkt op naar een Antilliaanse dame die het gepeupel zegt wat te doen als zij geholpen willen worden. 

Ik kijk naar mijn aankopen en zie  ook een doosje punnaises, paperclips, plakband(dat niet plakt) gummetjes en servetten (die kun je nooit genoeg hebben) in m'n mandje heb liggen. ik reken af en glip naar buiten, zonder olifanten broekje met slurf en piemelmok, God zij gedankt!v



Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''