Rollend wijzer

Mij laatste werken bestaan uit lapjes klei waarmee ik de objecten ''in elkaarzet''. Het is reuze ontspannen werk. Tot het in elkaar zetten van de objecten. Het liefst rol ik die lapjes uit op kranten . Ik heb ook voorkeur wat voor een krant het  is.  Tijdschriften werken niet die zijn binnen  de kortste tijd verzadigd en als je pech hebt staan er advertenties op je klei.  Mijn lievelings  uitrolpapier is de China Times en de oud Rotterdammer. 



De China Times gebruik ik als ik geen gedachten wil prikkelen , of eigenlijk bij iedere kop die je ziet kan je zelf een verhaal verzinnen. Ik vind het erg leuk maar het  leukste is de Oud Rotterdammer. Ik zal eens een voorbeeld geven hoe dat gaat. misschien ook leuk voor u! 



Ik heb zo'n 50 lapjes nodig, de klei gemengd en in hapklare brokken klaargelegd. Daar gaan we.  De voorpagina: op  vakantie met de camper en als je in de middle of Nowhere zonder benzine komt te staan.  Nou een kwestie van optijd en overal waar je kunt  tanken ! Een begravens ondernemer stunt met de prijs, voor € 1495 kun je een geliefde uit laten varen. Met kaarten en postzegels, en jawel voor 40 personen twee consumpties. O ja, met een uitvaartkist!! Doen ze je anders in een oude koffer?

Er onder een utivaartondernemer van de oude stempel. Niks geen bedragen, niks geen kist, volgauto's, niks geen twee consumpties de man. Nee, dat zien we wel als uw dierbare boven de grond staat. MMja, van de dode niets dan goeds en het aller beste is niet goed genoeg 


nu


Ik sla om want het blad wordt te vocht

ig. Er staan ook leuke dingen en waar je niet dood hoeft zijn. Een grote advertentie van een stoelenfabrikant. U komt moe thuis en schopt uw schoeben uit en ploft in de ''wonder RUST.2

dé top stoel waar u recht op heef. Voor € 1995 heeft u het standaard uitvoering, en als u nu een de WonderRUST koopt krijgt u een lullig tafeltje GRATIS wordt bijgesloten. u verdient 225. tijd om om te slaan, Dan is een uitvaart van 1495 peanuts 🥜 Deze bladzijde zie ik een enge meneer die je lachend aankijkt. ook een kraai die het beste van het beste maar dan nog beter heeft . de bladzije is gelukkig snel te nat en ik bladder door. Ik ben bij lapje 48.ik kwak m'n klein het zwembad, ik raak ook drie dames in bikini 👙,ze blijven lachen en van een ananas met parasolletjes nippen. Ik rol rustig dooren zie nog net dat je voor € 350.00 een weekje naar Spanje kunt. 50 lapjes, het echte werk gaat nu beginnen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''