Het lopende oor!


Goedemorgen allemaal!

Tijden geleden, toen ik er nog erg veel last van had, heb ik eens uit ergernis een lopend oor getekend. Nu gebeurt het nog zo nu (nu dus) en dan dat mijn linkeroor opspeelt.

Sinds ik de baha draag is mijn rechter( mijn beste oor) mooi rustig. Soms jeukt het wat maar de ouderwetse looporen zijn er al meer dan een jaar niet meer opgetreden. Dankzij de baha!! Bij mijn repetities en diensten draag ik als extra ondersteuning ook mijn achter het oor toestel. Als ik dit na afloop uit doe is het weer behoorlijk ‘vochtig’.
Dit is voor mensen die er geen ervaring mee hebben een onsmakelijk praatje maar voor de lijders aan een loopoor, en mensen die voor een baha in aanmerking komen een heel bekend verschijnsel.

Het weer is hier niet zo best, de herfst is nu echt begonnen, maar dat mag de pret niet drukken. we maken er een gezellig weekend van!!! doen jullie dat ook??!

groeten,

Theo

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''