Sudoku





Goedemorgen webloggers,

Ik werd vanmorgen wakker met een ontbijtje op bed! Is dat goed wakker worden of niet? Koffie, koek en de krant(en). In een bijlage vond ik een Sudoku. Ik puzzel wel eens, zelfs nog een prijsvraagpuzzel gewonnen vorig jaar, maar ben nooit aan de nieuwste rage de SUDOKU toegekomen.
Dus maar eens een potlood opgezocht en aan het proberen gegaan. Lastig hoor als je er niet veel van snapt, maar gelukkig brengt de pc weer uitkomst. Na wat Googlen kwam ik op deze site die veel uitleg bood:
http://www.sudokunet.nl .

Stapje voor stapje wordt je door verschillende methodes geleidt.
De goed Sint had ons ook nog voorzien van een Sudoku-kalender dus die is nu uit de kast gekomen en ga ik eens zitten strepen dit weekend. Misschien ook iets voor jullie??

Fijn weekend allemaal!

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''