DIPPEN!


De Dip,

Nee, deze keer niet de sardientjesdip met kappertjes of de paprikadip maar gewoon een paar dagen een dip.

Maandag bij de audioloog geweest en die had na het doen van de nodige hoortesten de mededeling dat het niet zo florissant ging met de oortjes( gehoor).
Nou had ik dat natuurlijk ook al een tijdje in de smiezen maar het blijft dan een beetje in de ruimte hangen. Als je een audiogram onder je kokkerd geschoven krijgt staat het wel erg zwart op wit.
Niet goed voor de morele gesteldheid, tenminste, bij mij eventjes niet. Alles zit tegen, nergens geen zin in, gewoon een dip dus!

Donderdag even bij mijn KNO arts geweest en me hem overlegd. Dat gaf de aanzet voor een langzaam maar zeker uit de dip komen!!
Vanmorgen had ik dienst in Huijbergen en zag het koor weer na de vakantie, gezellig en het ging weer als vanouds. BAHA op en de AHO in zorgde voor de nodige versterking en ik was content.
Alle donkere wolken zijn weer verdwenen, de zon is doorgebroken en we gaan vrolijk over tot de orde van de dag. Het audiogram voorlopig achter in mijn agenda gelegd.

Dinsdagmiddag weer de eerste repetitie me het Halsters dameskoor en ’s avonds begint de cantorij weer te repeteren. Het seizoen gaat weer beginnen.

Nu dus weer een echte dip:
Voor deze dip zijn nodig:

50 gram geroosterde pijnboompitten( Turkse/ Marokkaanse winkel)
150 gram gedroogde tomaten, lekkerst die in olie (zelfde winkels)
Enkel lepels olijfolie

Doe alles in je hakselaar en draaien maar. Erg lekker bij mozzarella en rucola, maar ook op een vers stukje stokbrood.
Da’ s pas DIPPEN!!!
fijne zondag enne.......... dip ze!!
Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''