Mylène d 'Anjou? een leuk avondje uit



Hallo allemaal!

Gisterenavond was het weer zover, het begin van ons theaterseizoen. Dit jaar een abonnement in Roosendaal met veel toneel. Ik was al weer helemaal vergeten wat en wanneer maar gelukkig is Adrie zo precies om de door de Kring geleverde stickertjes in mijn agenda te plakken zodat ik weet wanneer ‘’we moeten’’.

Gisterenavond dus, naar Mylène d' Anjou. Wie??? Nooit van gehoord, of jawel, misschien toch. Is dat die zo leuk kan zingen? Of speelt ze ook piano?? Is dat die met die band met knappe drummer( altijd de drummer)? Nou ik was dus even blanco. Het toestromende publiek bestond hoofdzakelijk uit dames, hier en daar een verdwaalde man die mee moest omdat moeders geen vriendin zo gek gekregen had. We zaten op de eerste rij, met mijn doofheid een ideale plek vooral in de kleine zaal. Bij De Kring hebben ze er ook dit jaar weer prima rekening mee gehouden, bedankt Kring! de dames achter de kassa en de gastheer, meneer Mon doen altijd hun uiterste best om een ieder zo goed mogelijk van dienst te zijn.


Mylène dus. Ze werd vergezeld door een pianist die ook gitaar, keyboard en wat slagwerk verzorgde, ook zong hij hier en daar.
Ik zat er dus van laat maar komen, tot nog toe vind ik er nog niks aan. Dat veranderde al na vijf minuten. Helemaal geen muffe liedjes over bloempjes en scheepkens op zee. Leuke muziek en leuke babbels tussendoor!!! Wat gekheid met enkele mensen uit het publiek( eentje was er voor in de wieg gelegd, het leek haast doorgestoken kaart.

Om een lang verhaal kort te maken, leuk, leuk , leuk!!!!! De voorstelling duurde anderhalf uur en is een aanrader. Een leuke binnenkomer in ons theaterseizoen. Op naar de voorstelliing van volgende week: Anna Karenina. Je hoort er meer over!!

Fijn weekend!!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''