Stukken aan de microlink!!


Zondagavond schakelde ik mijn microlink in en…..hoorde niets! Toen ik het schakelaartje nogmaals wilde verzetten voelde ik dat er stukken waren aan het schakelaartje. Lam!!! Nou zeg, tjonge, tjonge, balen, balen. Nu is mijn AHO ook uitgerust met een microlink, dus die maar ingedaan. Dat werkte ook goed maar de versterking is luider dan de baha dus verstond ik Adrie niet meer(zo best).
Maandagmorgen naar mijn eigen audicien, Beter Horen aan op de Wassenaarstraat. Die mensen staan altijd klaar en geen zee gaat ze te hoog. Dat is heerlijk , want als je slecht hoort geeft dat al voldoende onzekerheden.
De mevrouw nam mijn microklikverbinding en zou het met spoed naar Phonak sturen. Terwijl ze met de pc bezig was werd er ook al aan een oplossing gewerkt om vervanging te regelen.
Dat is dus wat ik bedoel, er wordt niet gewacht op een vraag maar men weet hoe lastig dat het kan zijn zonder! Of dat nu een hoortoestel of een microlink is. Ik kon de komende dagen vooruit met mijn AHO.
Er zou met spoed aangewerkt worden.

Donderdagochtend ging de telefoon en kreeg ik te horen dat de microlink weer klaar lag. Alles was weer in orde gebracht en ik kan weer volop genieten van mijn microlink. Over kosten werd niet gesproken, dat werd verrekend met de verzekering, ook daar hoef ik mij geen zorgen over te maken.

Ik vraag je: is dat service of niet???!!

Mocht je een gehoortest overwegen: Beter Horen
Wassenaarstraat 44
Bergen op Zoom
01640 210440
Fijn weekend allemaal!!!
Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''