Buitenkeuken!


Hallo allemaal!


Woensdag liepen we over de plaatselijke woonboulevard en passeerden een winkel met tuinmeubelen EN BUITENKEUKENS!! Mijn mond viel open bij het zien van al dat moois! Gasbranders, grilplaten, barbecues, gootsteentjes, snijplanken, afvalbakken opbergkastjes en ga maar door!! VOOR BUITEN!!!!!!

Binnen een Bruynzeelblokje, buiten een riante keuken! Ik ben ook een buitenkoker, als het een beetje weer is kook ik op het terras(volgens mijn man) de meest smakelijke hapjes en gerechten. Ook de bovenburen, die op de geur af gaan, doe ik het erg verdienstelijk. Nou denkt u dat ik ook voorzien ben van zo’n drie meter breed buitenfornuis? Dat valt tegen hoor!!! Ik heb een houten tafeltje en twee stopcontacten, en mijn uitrusting bestaat uit een elektrisch kookplaatje, een elektrische wok/ soeppan, een grilplaat en een pizzabakpan die ik voor VAN ALLES EN NOGWAT GEBRUIK! Al naar gelang er gekookt gaat worden, haal ik het juiste apparaat te voorschijn en bereidt mijn gerecht.


Niet dat ik niet met een scheef oog naar zo’n prachtige buitenkeuken kijk hoor, tuurlijk! Maar ik ben heel tevreden met mijn kookuitrusting. En het werkt prima!!

Fijn weekend allemaal en veel kookplezier !

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''