strikken maken, making a bow tie for you


Waar koopt U die strikjes???

Als strikkendrager krijg ik nogal eens de vraag waar ik mijn strikjes koop. Meestal als ik een vrolijk gekleurde strik draag, want in de gewone handel kom je al heel snel in saaie rode, groene, blauwe en zwarte gedrochten. En vaak voor een vette prijs.
Bedragen van € 35.00 voor een aardige strik moet je niet van terug schrikken.

Sinds een jaar of 8 maak ik mijn strikken zelf. Het is niet moeilijk, eerder een handigheidje met naald en draad. Wat wel van belang is, is de stof waarvan je de strik wilt maken. Soepele, dunne stoffen doen het het mooiste. Het hoeft echt geen zuivere zijde te zijn.



Als sluiting gebruik ik knoopsgat elastiek, blijft goed zitten en is geschikt voor allen herennekken.
Afgelopen maanden al voor verschillende mensen een strik gemaakt. Er blijkt vraag naar te zijn! hierboven staan er een paar die je kunt kopen, € 15.00 en €1,50 verzendkosten. Interesse? Stuur een mailtje!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''