De week is goed begonnen.

HSDPA-EVDO-EDGE-GPRS-Wireless-Router-WRO-H104-

Hallo,

Maandagmorgen, somber weer, en een berg karweitjes te doen. Eigenlijk niets om de maandag mee te beginnen, maar ja, het zit niet altijd mee!

Dit weekend begaf onze router het. Adrie is uren aan het puzzelen geweest maar het wilde niet lukken. Dat wordt dus een nieuwe riepen we beiden. Adrie ging naar de ‘’bonnetjesla’’ (hier liggen de bonnen voor garantie en handleidingen. Wat blijkt, er zit 10 jaar garantie op het ding! Dus werd ik opgezadeld met de klus om naar de mediamarkt te gaan. Als ik aan de serviceafdeling van de Mediamarkt denk schieten beelden door mijn hoofd van lang wachten, heel lang wachten, innemen van het gestoorde apparaat en dan…….4 weken wachten!

2yl8zt1

Ik was na 20 minuten aan de beurt en er werd een storingsmelding gemaakt. Toen kwam de mevrouw met een garderobebonnetje en zei dat i een nieuwe uit het schap kon halen! Wat? Ben ik wel bij de Mediamarkt? Ja hoor, even later stond ik met nieuwe router buiten.

Ook het defect aan de stroomaansluiting van de koelbox in de auto, was karwei twee. Bonnetje was gevonden, maar waar meldt je de klacht? Dus met een grote tas met de deksel naar ALDI. Een vriendelijke dame meldde ik het probleem en voor ik het wist verscheen de cheffin. Ze zou het nummer even opzoeken, of ik even kon wachten. Na tien minuten kwam ze terug en vertelde dat ze gebeld had maar de servicenummerhouder was even niet aanwezig. Of ze mijn telefoonnummer mocht dan belde morgen het nummer even door!

icetimexl

Toen ik buiten kwam brak er een zonnetje door, en het was helemaal top toen ik bij Kwantum nog een handvol geschikte gloeilampen vond. Ik heb nu tot 2055 15 watt lampjes met kleine fitting in huis. Speciaal voor de bedlampjes.lampje01

Koken hoefde vandaag niet, want er stond van alles in de koelkast, dus werd het kliekjesdag. Vandaag ook een hele berg muziekwerk klaargemaakt. Ingewikkeld om het zo te doen dat alle vier de partijen vlot kunnen worden ingestudeerd.

Nee, een maandag met een gouden randje!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''