ijsmachine bevalt goed.

90
Hallo allen,
Sinds een paar maanden ben ik weer aan het ijs maken. Toen ik de winkel sloot stond daar nog een simpel ijsmachientje. Dat heb ik mijzelf cadeau gegeven.
Tijd niet gebruikt maar laatst ontstond er ruimte in de vriezer en heb ik het ijsemmertje ingevroren.
Slagroom, melk, amarene kersen, zoetstof en een dooierdoor elkaar geklopt en een kwartiertje draaien leverde een heerlijk roomijs op.
Dus toen we vrienden te eten kregen heb ik de ijsactie maar weer eens herhaald. Terwijl we even het eten lieten zakken zat ik aan tafel in mijn ijs te roeren. Toen ze dat zagen, en ik de werking van het draaien en vooral blijven draaien had verteld boden zij hun ijsmachine aan. Eentje die je niet hoeft te draaien omdat dat door een motortje wordt gedaan.8710103127857_Philips_IJsmachine_HR2304_10
Vorige week waren ze er weer en hadden de ijsmachine bij zich. Natuurlijk de dag later uitgetest en het werkt nog makkelijker.
imagesCAFB1DYO
De handdraai ijsmaker is naar een goede vriend van ons gegaan.
Goed weekend!2uhpd8i
Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''