mapjes, mapjes en nog eens mapjes, maar gezellig!!!!!!

DSCI0029

Hallo allen,,

Binnen een jaar kreeg ik drie erfenissen van koren die gestopt waren. Je kunt je voorstellen dat het een lust is om in te bladeren, maar voor je het weet,  zit er geen begin of eind meer in.

Vorige week mailde ik de Quirinuscantorij of ze een middag wilden komen met zes mensen om de stukken in ieder geval in plastic mapjes te krijgen.

DSCI0031

Hoe pak je zoiets aan??? Voor je relatie hoef je het niet te doen, volgens mij wordt het mopperen en zeuren, dus werd de Quirinuscantorij om assistentie gevraagd. 5-6 Leden die er een middag aan op wilden offeren.

DSCI0032

Vanmiddag stonden ze met zes personen voor de deur! John, Toos, Miep, Riet, Henny en Jan waren bereidt om die varkentje te wassen.

Om 16.00 uur was het karwei geklaard: alle honderden stukken zitten in vijf multomappen en moeten nu door mijzelf gesorteerd worden.

DSCI0029

Toen iedereen weg was, en ik een blik op het werk wierp kon ik alleen maar heel tevreden zijn! Tijdens het sorteren, instoppen en uitzoeken werd er gezellig gekletst en kwamen we elkaar nader. Miep die met Adrie op woensdag en zondag blijkt baantjes te trekken in ‘’ de Schelp’’!

Beste mensen, reuze bedankt!

Theo.aap03 met duim op

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''