Stervend koud!

44055838_kleinOssendrechtR_K_KerkH_Gertrudis189702

Gisteren had ik een uitvaart in Ossendrecht in mijn agenda staan, dus vertrok ik rond 9.30 uur richting Ossendrecht. Redelijk weer, maar wel koud. Ze zullen in de kerk wel stoken. Toen ik langs de zijdeur binnen kwam, kwam ik Paul Groffen tegen die mij aanraadde om even handschoenen aan te doen want het was net 7 graden warm.

Ook de kosters Jac en Piet maakte grapjes over de temperatuur. Het leek mij beter om met overjas en das achter het orgel plaats te nemen, maar de heren kosters deden tijdens de afscheidsviering geen jas aan. Stoere mannen.

imagesyy

Toen we eenmaal zaten en de viering begon leek het wel mee te vallen maar na een half uurtje werd het echt koud! Toen we na een dik uur de kerk uitliepen voelde het buiten lekker aan!

Morgenochtend is er weer een uitvaart, nu maar hopen dat de verwarming weer brandt.

876507443_803a82c5b2

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''