manchetknopen


Manchetknopen.

Een tijdje geleden kreeg ik thuis te horen dat het veel netter zou staan als ik overhemden zou dragen met een ‘’blinde’’ sluiting (een sluiting waarbij je de knopen niet kunt zien, voor de mensen die niet weten wat ik bedoel).



Op vele plaatsen inmiddels al gekeken maar niets gevonden. Zelfs gevestigde herenzaken krabden eerst eens even achter het oor en slaakte een diepe zucht..



Tot ik deze week voor een stukje onderkleding naar de Zeeman( vroeger was dat Brons) in de Nettorama moest. Al zoekende naar de naar de geschikte maten kwam ik langs de overhemdenbak. En wat dacht je???!! hier stonden tientallen overhemden met een normaal boord en blinde siuting, voor een bedrag van € 7.99. er werd zelfs een oerlelijke strik meegeleverd!



Bij het uitpakken bleek er een dubbele manchet aan te zitten. Alleen in toom en gesloten te houden met een degelijke en fraaie manchetknoop!! Ik vond in huis nog twee manchetknopen van jaren en jaren geleden. Het wordt dus hoge tijd om eens op zoek te gaan naar wat fraaiere modellen.

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''