Wat een morgen!!! Pjotr aan het woord.

100_1171

De dag begon zo lekker ‘gewoon’. Ik werd uit mijn bench gehaald en kon even een plasje doen, daarna gelijk aan het ontbijt. Voor iedere hond een halve boterham.

De baasjes hebben dan ook hun ontbijt op en gaan we met zijn allen naar beneden voor een grote boodschappen rondje. Dat vind ik ondanks mijn half lamme poot nog steeds interessant. Je ruikt weer eens iets anders.

slapende_hond

Ik dreutel dan op mijn gemakje naar de garage terug en zie: de deur gaat al open!

Als we bovenkomen ben ik best aan een klein tukje toe. Youri in de mand en ik heerlijk in de badkamer, daar zit vloerverwarming en daar kun je lekker snurken.

slapende_hond2

Theo loopt nog wat op en neer en nieuwsgierig als ik ben ga ik ook eens in de huiskamer kijken. Niets te beleven dus terug. Onderweg word ik al in mijn kraag gegrepen en naar de badkamer gebracht. Wat een service dacht ik nog, dat mag altijd wel zo!!

15_07_2005_33

In de badkamer aangekomen werd ik niet op de vloer gezet maar ik werd pardoes in bad neergelaten! Dat doen ze hier in huis altijd als je haren geknipt worden. Maar plotseling voelde ik nattigheid, letterlijk! Voor ik het wist stond ik , nee, zat ik tot mijn borst in het warme water. Ik wist niet of ik dit nou lekker vind of dat ik moet mijn afkeuring moet laten blijken.

224

Na vijf minuutjes voorweken ( met dennengeur teershampoo) werd ik uitgespoeld en gedroogd. Ze vinden me nu weer fris en schoon. Ik durf het haast niet te zeggen maar ik vond het eigenlijk best lekker zo’n warm bad!

dyn001_original_350_300_gif_2541798_777ce547a7

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''