Citroensaptuit.

 

 

citroen1

Donderdag had ik een dagje Rotterdam voor de boeg. Adrie was vrijwilliger van de euro gay games en zou vier dagen van huis zijn. Dat is voor ons wel erg lang! Dus reisde ik donderdagmorgen naar Rotterdam.

citroen2

Tot half zeven s’ avonds moest ik mijzelf zien te vermaken want Adrie had het behoorlijk druk met het accrediteren, afrekenen en behulpzaam zijn. Maar vanaf 19.00 uur konden we samen naar de officiële opening in AHOY.

citroen 3

Tijdens mijn vrije donderdagmiddag ben ik verschillende winkels afgelopen waar ik weleens muziek, of andere boeken kon vinden.

In Rotterdam is een van mijn bezoekplekken Dille en Kamille. Daar vond ik in een van de vele bakjes een citroentuit van roestvrij staal. Een manier om op een leuke en handige manier citroensap te hebben.

citroeen 4

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''