Even in Rotterdam

Hallo allen,

Vorige week donderdag had ik een dagje Rotterdam. Adrie was vrijwilliger bij de gay games en ik zou donderdag komen en vrijdag weer naar Bergen vertrekken. Doordat ik vrijdag twee diensten had moest ik weer bijtijds terug zijn.

boot10

Het weer viel reuze mee vorige week dus ik had alle gelegenheid om door de stad te struinen. Rond half vijf belandde ik op het plein voor de schouwburg en ben even heerlijk in de zon gaan zitten, en ondertussen mijn nieuwe gsm te bekijken. Nu dus ook internet onderweg, mail, berichten EN telefoon.

Muziek%20noten

Opp iedere moderne telefoon zit tegenwoordig een camera, en op deze een hele aardige! Dus, lekker in de zon, een beetje prutsen met mijn mobiel. Wat resulteerde in deze drie foto’s.

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''