Muziekschrift.

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden kreeg ik een doosje met muziekboeken, of ik er iets mee kon doen? Zo niet, kon ik ze weer weggeven.

Heel vluchtig een blik in geworpen en zag een wel erg vreemd notenbeeld! Ik lees vanaf mijn 12e noten maar dit…..

Muziekschrift_img_1

Toen ik er enkele dagen later eens goed keek bleken het boeken in Klavarskribo te zijn. vanmorgen eens op internet gaan kijken en het volgende filmpje gevonden:

http://youtu.be/m-4WsumfOWk

De bovenstaande Youtube dame vertelt opgewekt dat het super eenvoudig is om aan te leren. Gelukkig zit er een handboek Klavarskribo in de doos! Wat ik ook erg leuk vind is dat er een Kyriale in Klavarskribo schrift bij zit. Er is ook een website van Klavarskribo:

http://www.klavarskribo.nl/

 

notitie dichtbij

Alle boeken wil ik niet bewaren, maar weggooien is ook zonde, en dus het volgende bedacht: als er mensen geïnteresseerd zijn, kunnen zij mailen via mijn blog. De boeken met geestelijk (RK)werk kosten €1,00 per stuk. Niet voor mij maar de opbrengst gaat naar de Rommelmarkt Huijbergen.

huijbergen 23

Fijne zondag.

__Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''