ijs en sneeuw.

naamloos

Tijdelijke diepvries.

Vanmiddag is de laatste sneeuw van het terras verdwenen en het lijkt of alles in gereedheid wordt gebracht om uit te lopen. Een dikke week geleden was alles nog wit en fiks bevroren

IMAG0328

Nou kan dat ook wel eens goed van pas komen. Ik wilde kwarktaartjes maken en had de boter voor de bodem net iets te lang in de magnetron laten staat waardoor het wel even zou duren vooraleer ik het kwarkmengsel kon vullen. Waar moest ik dat blad met zes bodems nou zetten?? Toen viel mijn oog op het tafeltje waar ik ’s zomers meestal kook! IMAG0329

 

Dikke laag sneeuw….. de beslissing was snel genomen: de tray met de ringen en bodempjes in aluminiumfolie gepakt, op de sneeuw en een flinke schep sneeuw erover. Een half uurtje later kon ik mijn taartjes afmaken.

afvallen6

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''