De Coolkast

Coolkast,

clip_image002

Hier is Roos weer even. Wat een weertje hé?! Iedereen loopt in korte broek en T-shirt en ik loop met een bontjas aan! Een beetje frisheid is welkom. Vande week bleek het ervan te komen. Ik heb jullie al verteld over dat kamertje waar het regent en waar ze iedere dag in de regen gaan staan, nou, maandag kom ik er achter dat ze ook een paar kastjes hebben met spullen die allemaal ijskoud zijn!!!! Ik wist even niet wat ik zag, nee, wat ik voelde. En dat vlak naast mijn krabpaal!

clip_image003

De strik liep ineens met bakjes waar spullen inzaten die ijskoud waren, dus ik ook maar eens gaan kijken. Tjonge, dat was even lekker! Er viel een stuk bevroren water voor mijn neus en toen ik er aan likte vond ik het nog lekker ook!

clip_image005

Ik keek mijn ogen uit! Tjonge, zal ik er eens in gaan kijken?? Gelijk de daad bij het woord gevoegd en hup erin geklauterd. BRRRRR, gelukkig heb ik een bontje aan wat dit was wel erg fris. Toen even in de keuken gaan kijken of er iets in de bakken zat dat ik lekker zou vinden maar dat viel tegen. Nog even terug gegaan voor nog zo’n ijsje en daarna toch maar op de vensterbank gaan liggen voor een dutje…. In de zon!

clip_image007

Groeten!!!!!

Roos clip_image009

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''