Gele mussen, grote drukte!!

 

IMAG0960

Grote drukte.

Wat mij nou allemaal overkomt?!    Het ging zo:

Vanaf mijn intrek hier in huis verliep mijn poezenleven heel aangenaam. ’s Ochtends begon ik, om ze wakker te maken, met het versnipperen van een krant die, het liefste, in de slaapkamer lag. Dat maakte herrie genoeg om die twee slaapkoppen wakker te krijgen. Er werd voor mijn ontbijt gezorgd en kon ik even het huis op stelten zetten. Om 8.30 uur deed ik mijn eerste dagdutje bovenop de hoge stoel.

koolmeesjes1

Tot op een dag dat ik de strik hoor zeggen dat de meesjes terug waren, dat scheen hen beiden goed te bevallen. Het werd dus tijd dat ik ook eens voor het raam kijken want wat zijn meesje? Al snel was het mij duidelijk,meesjes zijn gele mussen!! En niet eentje, nee, wel 6!! Fladderend en tjilpend zie ik ze buitenspelen en wil daar ook naar toe!!! Zou best een gele mus lusten!!

IMAG0961

Mijn rust is dus voorbij, want ik ben nu van het moment van licht worden en het in vallen van de avond druk doende met het bespieden van die gele mussen!!! Sinds deze week hangen er twee vetbolletjes en zijn er nog meer gele mussen!!! En ook het bezoek van die brutale zwart-wit vogels maakt mij vreselijk pissig!! De strik heeft het niet op die zwart-wit beesten want die kakken over de glazen balustrade, maar die mussen mogen alles!!

Ze zitten overal in, op en aan! Door al dat gevogelte heb ik gewoon geen tijd gehad om te bloggen! Maar op het moment is het nog te donker voor de vogeltjes en de pc stond aan.

Struisvogels

Ik ga stoppen hoor, want ik moet nog even op de bak en dan moet ik op tijd weer klaar zitten!!!!

Tot gauw!!!

Roos clip_image002.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''