In de droger

Droger kan niet.

29_kat_bad_hairday

Ik ben toch al een tijdje hier in huis maar er zijn nog steeds plekjes te vinden die ik nog niet geïnspecteerd heb. Het blijft iedere keer weer leuk om rond te neuzen. Gisteren stond er een deurtje open van een witte doos die op een andere witte doos stond. Wat zou dat voor een ding zijn??

droger 966

Ze hadden een plank uitgetrokken en vouwden daar de was op en toen ze die gingen opruimen zag ik mijn kans schoon om dat ding eens van dichtbij te bekijken.

Tjonge, dat is lekker warm! Lekker!! Maar zoals meestal, zal ik wel niet in dat ding mogen komen! Maar…..nu was mijn kans! Met twee sprongetjes zat ik erin. Een lekker warm nestje, en er ligt nog een balletje in ook. Maar de pret was snel over toen ze terug kwamen en mij zagen zitten werden er wel eerst een paar fotootjes gemaakt en werd ik daarna uit de droger geplukt. Jammer, het was er best gezellig, warm en droger!

droger967

 

Roosimage

Reacties

Jeanneke zei…
Wat hebben jullie het leuk met Roos en zij met jullie! Ik geniet van je verhalen.
Lieve groetjes,

Jeanneke.

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''