Mercedes-Benz

Hallo,

Vanmorgen was het dan zover :de auto ophalen bij de Europcar hier in de buurt. Na het nodige papierwerk kregen we de sleutel en het parkeerplaatsnummer in de parkeergarage aan de overkant. De vierde etage, nummer 456 een veel plezier ermee. 👍
Daar stond ie dan, een stationwagon in stemmig donkergrijs,groot en imposant te wezen.
De vergrendeling ging eraf en alle lichten knipperen, draaiden eb bij het openen van het portier lichte de drempel op eb werden we een Herzlich Willkommen gewenst. Toen ik mijn linker bil gevoeld werd.,werd mij duidelijk gemaakt dat ik mijn veiligheidsgordel niet moest vergeten +nog een tiental meldingen dat Mercedes er helemaal klaar voor was! 🅿Ik hoefde alleen maar te starten en de  in zijn D te  zetten en de handrem te ontgrendelen......... Na 10 minuten had ik het versnellingshandeltje  ontdekt maar toen de  handrem nog........ Waar ook aan gedraaid werd, welk knopje er ook werd ingedrukt (het stikt ervan) geen handrem. Opeens zag ik een lichtje en door erop te duwen....... GING IE VAN DE HANDREM! Volgens mij kreeg de auto medelijden en heeft een handje geholpen. 💐💐
Na een voorzichtige slingerpartij reden we de  stad in, een eindje rijen, naar Bavaria Filmstad. Daarover het volgende blog. Maar een HEERLIJKE AUTO.
Theo  👋✋👋✋👌


Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''