na de repetitie


Zo, het was weer een enerverende avond! De opkomst was niet zo daverend groot maar de inzet des te groter. Ik kamp al weer een dag of vier met oorontstekingen waardoor het horen niet zo best gaat. Het geluid dat ik nog via mijn oor hoor is erg ‘’onderwaterachtig’’ en het lijkt of de baha ook niet genoeg versterkt. Maar met mijn ‘achter het oor’ toestel erbij(ja, twee toestellen zorgen voor versterking op één oor) is het mij weer gelukt en iedereen was tevreden. Ik ook. Ben nu alleen bekaf en geniet van de bijna stilte in huis. Op de achtergrond staat een strijkkwartet op, heerlijk.
We zijn aan de kerstliederen begonnen en hebben ook een stuk van een nieuw lied gerepeteerd met tekst van Desmond Tutu. Een leuke, frisse melodie.
Lisette, de organist, heeft ook weer haar best gedaan en weet keer op keer met de goede noot aanwezig te zijn. Magie lijkt het soms.

Ik krijg leuke reacties op mijn nieuwe dagboek Blog. Dank jullie wel!! Het is weer een manier om met anderen te communiseren.

We gaan zo door!!!

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''