Hallo allemaal,
Als ik dan ’s avonds na een repetitie naar huis rijdt vind ik het heerlijk om massief orgelspel te horen. Zou ik dat thuis doen dan zouden buren en omgeving mee MOETEN genieten en dreunde het door het huis. Maar, als ik nu alleen in de auto stap, start, en met dit weer de airco aanzet, kan ik de auto in één druk op de knop omtoveren in een kathedraal. Door zes speakers denderen de tonen van een woest orgel, dreigend, statig, plechtig, diepe bassen massief spel. En voor ik het weet ben ik thuis, parkeer mijn kathedraal n de kelder en stap fris uit de auto!

Muziek is emotie, of je het nu speelt of zingt, leg er emotie in! liever laat ik mijn zangers net iets anders zingen, als dat een voelbaar verschil maakt is het een 16e noot waard. Het maakt het zo de moeite waard!

Fijn weekend!



Theo

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''