Lekker gerepeteerd in Huijbergen.

Flink gezongen.


Gisteren mijn tweede week vakantiewerk in Huijbergen gedaan. Een goede opkomst en volop in the mood om er een sprankelende repetitie van te maken.


Lisette, onze organist, had uit het mapje met liederen een mooi lied ontdekt en vroeg of we dat konden instuderen. Zo gezegd, zo gedaan. Binnen een klein half uurtje hadden ze het onder de knie, een leuk resultaat voor allen, en de stemming kwam er goed in. Om 20.50 uur(al zo laat????!!!!!) moesten we de orde van dienst nog even doornemen en zonder mopperen werd het 21.30 uur! Daarna, bij uitzondering een glas gedronken op de gezondheid van twee jarigen, Henk en Jo.

Dat het ze goed bevallen was kon ik horen want als de zangers neuriƫnd en zingend de zaal verlaten weet ik dat het een geslaagde repetitie is geweest.

Om 22.15 was ik weer thuis. Zondagmorgen heb ik een viering in Huijbergen, en de Adolphineviering in Ossendrecht.

Groeten! Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''