Smartlink+

SmartLink+

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden is mijn Microlink vervangen door een SmartLink+. Al ben ik nooit ontevreden geweest over mijn MicroLink maar het is leuk om weer helemaal bij de tijd te zijn.

De SmartLink+ heeft erg veel mogelijkheden waaronder bleutooth waardoor het mogelijk is mobiel te kunnen bellen.

Het gebruik is nog makkelijker gemaakt waardoor een ieder het kan bedienen. Doordat ik ook een Phonak hoortoestel heb met een stuk of zeven programma’s, kan ik de Smartlink+ ook als afstandsbediening gebruiken. Ook harder of zachter zetten kan met de SmartLink+.

Het waarschuwings/weksysteem begon ook op zijn laatste benen te lopen en toen ik dat met mijn KNO arts besprak schreef hij een recept uit voor vervanging. Net voor de vakantie is deze ook vervangen. Er was alleen een kleine storing, de testknop/ zender zat net buiten het bereik van de wekker.

smart link

Nu is het probleem opgelost. Deze nieuwe wekker is voorzien van flitslicht, een vrolijk maar doordringend geluid en een triller die onder mijn kussen ligt. De wekker is ook voorzien van lampjes, zodat je in een oogopslag kunt zien wat er aan de hand is. De nieuwe installatie is ook voorzien van een rookmelder. De monteur moest natuurlijk weten of alles werkte en ging naar de gang en drukte de test knop in: hemel en aarde vergingen, flitsende lichten,een snoeiharde sirene. Al de hiervoor geteste bracht hij tot zwijgen door de wekker af te drukken. Dat probeerde ik ook maar dat werkte niet! Logisch, zo verklaarde de monteur, je zou in je slaap de wekker afzetten en in de brand omkomen.

Zo kan het natuurlijk ook nog!!!!!!


Super Wekker
Geüpload door Videomaker01. - Bekijk nog meer hilarische video's.

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''