siliconen cakevormpjes

 

968

Hallo allemaal,

Cakes, taartjes, tulband, allemaal van blik of aluminium. Enkele jaren geleden verschenen de eerste siliconenvormen op de thuismarkt. Er verscheen een display met alle soorten en maten. Maar ze voelden zo slap! Na 50 keer gevoeld te hebben dacht ik er toch verstandig aan te doen om er eentje te kopen. Een taartvorm, 24 cm. De verkoopster was ook enthousiast, ze het ze thuis ook, en voorspelde dat er binnenkort alleen maar gebakken zou worden in dit soort vormen. Zo handig!!!!

Thuisgekomen de vorm af gewassen en aan de slag! Dit moet een mooie taartbodem worden!!

1945277

Wat er uit de oven kwam was een niet in model gebleven, scheef gezakte, een vreemd geval. Een keer erop nog eens geprobeerd maar ook toen nada!

Gelijk in de vuilnisbak dat ding, voor mij geen ‘’siliconen vormen meer’’.

silico cups

Totdat ik pas geleden muffinvormen zag……..  en deze week eens uitgeprobeerd en wat dacht je, PRIMA. Na jaren ellende gehad met papieren cups. Invetten vind ik het ergste werk in de keuken.

voor mij geen papierencups meer!

TheoP935755-ab376861aab090eaecc7248593a1b989

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''