Groots geschenk voor de trouwe lezers

bn de stem knop

De afgelopen week ben ik veel in Ossendrecht geweest. Door de gezondheidsproblemen met mijn ma spring ik even bij en samen met vrienden en buren van ma lukt het redelijk. Al zal mij nog bijblijven  hoe mijn moeder vanmorgen belde en na drie woorden het uitgilde van de pijn. Ik pendel nu dus tussen Ossendrecht en bergen op en neer.

Zodoende vond ik gisteren een brief op haar deurmat van BN de Stem, met iets leuks! Een cadeautje, speciaal voor de trouwe abonnementen! Dat ze daar aan denken, meestal gaan de nieuwe leden met de broodrooster aan de haal en als oude getrouwe krijg je nooit, never, jamais iets.

-smilie

Maar BN- de Stem gaat het anders aanpakken, zij hebben voor de trouwe lezers( ja, u leest het goed) een super aanbieding!!!! Gaat even zitten, zet een glaasje water klaar, leg de telefoon van de haak en lees: als trouwe lezer/ abonnementhouder heeft BN- de Stem speciaal voor u:

Een GRATIS GEHOORTEST bij Schoonenberg!

Gratis_hoortest

Bent u een beetje bekomen van dit duizeligmakende geschenk??????! We zijn er nog niet!!! Als trouwe leden krijgt u ook nog, daar komt ie: als trouwe lezer hebben wij speciaal voor u een puzzelboekje!!!!!!

r5cbCmEREMMRy800xRpGaQ==

Nou iedereen ging uit zijn bol, hele stammen trouwe lezers feliciteerde elkaar per sms, vielen elkaar in de armen.

Wat een leuke geste!!! En dat alles voor onze trouw!

De gehoortesten zijn bij Schoonenberg altijd, ja ALTIJD gratis en geen door de krant geregelde gunst. En het puzzelboekje, zou de uitgever die boekjes niet met vier dozen vol gestuurd hebben? Als cadeautje voor BN- de Stem?

De krant heeft er wel een mailing aan gewaagd. Maar zouden ze hier over nagedacht hebben???

Even geen BN- de Stem. En even geen super aanbiedingen en geschenken meer!boot10

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''