Orgel en zang!

Beste allemaal,

cclip_image002

Hier is Roos weer even met een van mijn belevenissen op 128.

Vanmorgen, na het eten lag ik even op de orgelbank uit te buiken en bedacht mij dat ik in al die weken dat ik hier ben nog geen voetje op het orgel heb gezet?! Knap hé??!!! Wat is er nu mooier dan op zondag aan het begin van de dag een stukje orgel te spelen en daarbij mijn lieflijke sopraanstemmetje te laten klinken.

clip_image004

Eerst even vanaf de bank gekeken of de registratie een beetje goed stond want ik wil met indrukwekkend orgelspel beginnen en daar onverwacht mijn eigen zang bijvoegen.

Nou het kan er mee door hoor, daar gaan we dan!!!!! Met voorpoten boven en achterpoten benedenklavier produceer ik een angstwekkend intro! Wauw, dat horen ze drie huizen verder ook!! LEUK!!!!!!!

clip_image006

In mijn enthousiasme speel ik even met mijn achterpoten op het bovenklavier en miauw ik uit volle borst mee! POESIE MAUW, KOM EENS GAUW, IK HEB LEKKERE MELK VOOR JOUW!!

clip_image007

Tjonge, jonge wat is dat leuk! Maar wel vermoeiend hoor! Met een tevreden gevoel ‘’strijk’’ ik weer neer op de orgelbank en droom van een glanzende carrière als Orgelpoes en cantrix.

clip_image009

Fijne zondag allen!

Roos.clip_image010

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''