Biologisch speelgoed!

 

Biologisch speelgoed.

Je blijft hier van alles beleven! Natuurlijk zorg ik wel dat ik de baas in huis ben. Eerst doe ik iets ondeugend en ga direct erna kopjes geven en luid spinnen. Als ze dan de omgevallen knijpermand zien liggen met alle knijpers door de keuken is het een extra kopje om vervolgens lekker verder te rotzooien.

clip_image002

Van de week was ik in de keuken en toen viel er iets van het aanrecht, iets groens, lang en dun. Ik snuffelen en er eens even aan gevoeld. Leuk, nieuw speelgoed!! Later hoorde ik dat het sperziebonen( uit Nederland!!) waren.

Vanmiddag was het ook weer feest, er viel weer een boon, nee, sperzieboon en even later iets oranje en nog iets roods!!!!

clip_image004

Tjonge, jonge wat een lol! Je kunt die sperzieboon en reep paprika zo lekker onder het vloerkleed verstoppen en weer opzoeken! Ik besluip sperziebonen, jaag op wortel en bespring de rode paprika!!! Van de week ook een galia meloen van tafel geplukt, maar daar was niets aan, die viel in stukken!!

Nee, ik vermaak mij wel!!

Fijn weekend!!

Roos.clip_image006

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''