De Scala.

Scala.

Eindelijk maandag! Na een druk weekend gebruik ik de maandag m weer tot rust te komen. Na op zaterdag gefurmipoesd te zijn is het zondag de dag dat ik het huis van af 5.30 uur op stelten zet. Na de nodige miauw- oratoria, klimpartijen, hosseflosroutes en klutmutspartijtjes wordt het weer tijd voor een rustige maandag. Nou ja,niet iedere maandag…….. nee, op verschillende maandagavonden verzamelen hier in huis wat dames die samen met de baasjes gaan zingen. Niet onverdienstelijk maar goed ik trek me er weinig van aan TOT GISTERENAVOND!

0%200%20muppets%20serie%205

Ze hebben een vreselijk lied, over keffende honden, lieflijk miauwende poezen, en Oeroeboeroe uil, een krolse koekoek en een dronken man die in een onverstaanbare taal verteld dat hij ze allemaal op gaat vreten.

vogelnest_0041

En als het nog een beetje leek! Een wanhopige Oeroeboeroe, een schriel katje, van die hond krijg ik kippenvel, EEN KAT MET KIPPENVEL! En dan die koekoek, die perst en perst en kan haar ei niet kwijt, en die hongerige dronkenman lalt me er een potje op los!!

Wat ik ook deed, zelfs me er even mee bemoeid en laten horen hoe een lieflijk poezenbeest klinkt maar luisteren ho maar. Van pure ellende ben ik onder de servieskast gekropen, ik kan daar als ik mijn kattenborstjes opzij duw net onder.

Mocht ook al niet!! Onverstandig als ik was had ik mijn staart niet ingetrokken en dat gaf de strik de mogelijkheid me onder de servieskast vandaan te sleuren. Na een verbaal standje (niet van Schubert) ben ik weer op mijn zetel gaan liggen, voorpoten in de oren en staart over mijn ogen.

3

Een van de zangeressen is dol op you tube en ik heb het beestenboellied opgezocht:

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''