Roos en water

Rozenwater.

clip_image001

Hier in huis verloopt alles ordelijk, tenminste als het aan ‘’hen’’ ligt. Ik houd wel van wat leven in de brouwerij! In een pot met bananenplant krabbelen o de pas aangeschafte laosplant blaadje voor blaadje op smikkelen. En wat ook leuk is, is op tafel lopen of op het aanrecht!! Maar ja, die pleziertjes zijn maar van korte duur.; ‘’ROOS, ga er af! ROOS, kom van tafel, ROOS, ROOS, ROOOOOS’’!!

Uit en bloemenvaas drinken is not done, laat staan aan de bloemetjes ruiken die op tafel staan! Omdat er wel eens een vaas omvalt!!!

Ze hebben er een wapen voor aangeschaft, een eng wapen, dat jaagt me de stuipen op het poezenlijf. Kennen jullie dat apparaat ook?

clip_image002

Zo ’n venijnig straaltje komt eruit en je wordt er kleddernat van. Ik hoor ze niet aankomen want ik ben druk bezig met het genieten van de bloemengeuren of de kruidenplanten( laos is toch een potje lekker) en dan TJAKKA!!!!!!!! SPLASH een nat pak! Ik ben dan weer een half uurtje bezig mijn vacht te poetsen en droog te worden. Om duidelijk te maken dat het serieus is hebben ze de spuit gevuld met een speciaal voor mij gekocht goedje :ROZENWATER. Ik meur dan ook nog als een boeket theerozen, ze noemen me zelfs al de theemuts.

clip_image004

Nee, als ze weer o vakantie gaan kan ik lekker de hele dag doen waar ik zin in heb. MMMM, ze gaan binnenkort weer, voor mij een rozenwaterloze tijd!

clip_image005

Roos.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''