POEZEKWASSIE nieuw op de markt!

 

Hallo allemaal!!

De baasjes waren gisteren weer eens een dagje weg, naar vrienden in Delft en naar een fabriek waar ze blauwe vaasjes maken. Enthousiaste verhalen!!! Het kon niet op! en ik maar thuis zitten, een beetje m’n vacht verzorgen en ongein bedenken.

Ik vond gisterenmiddag een doosje met 6 eieren op tafel, en bedacht me dat ik toch tijd genoeg had en ben die dingen gaan uitpakken. Dan blijkt dat ik geen vogel ben en erg onhandig met eieren, binnen de kortste keren stuiterde er twee op de grond. Daar konden ze niet tegen bleek. Snel van tafel en net doen of ik nergens van weet als ze straks thuiskomen.

clip_image001

Maar we dwalen af, Delft, porseleinfabriek. Ik hoorde dat de schilders van de bloempotjes en melkschoteltjes zelf hun kwasten binden van marterhaar of eekhoornhaar. Toch geen pretje als je marter of eekhoorn bent. Terwijl ik daar nog over nadacht verzorgde ik mijn rechterbil die was bij een aaisessie bij thuiskomst nogal in de war geraakt en rook niet fris. Na de nodige halen met miijn borsteltongetje kreeg ik een super idee!!! We worden rijk!!!! Iedere dag verse vis!!! Een kattenbak met stromend water en airconditioner!! JA!!!

clip_image003

POEZEKWASSIE, gewoon POOEZEKWASSIE, geen Talens of Rembrandt maar POEZEKWASSIE! Haar in allerlei soorten te kust en te keur! Snorharen(zeer duur) voor een langharige kwast, rugharen voor een bloemblaadjeskwassie, of buikharen voor een fileerkwassie, of bilhaar voor een letterkwassie! Ik ga er een handeltje van maken: directrice Poes Roos, leverancier en commissionair in POEZEKWASSIES. Eens per week komen de buurtpoezen en katten langs en worden ze gefurmipoesd en daar maak ik kwassies van. Dag eekhoorn, dag marter!! Ik ga het maken, Siameeskwassies, Schildpadkwassies, Blauwe Ruskwassies. Perzische kwassies. Na deze markt veroverd te hebben stort ik mij op de beddenindustrie, weg paardenhaar, poezenhaar! Hästens met poezenhaar het bestens!!

clip_image004

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''