Hier Alexander!


Hallo luitjes! Hier ben ik weer! Het was een potje schrikken zaterdag. Zo zat ik 2,5 hoog en zo lagik op apegapen op de stoep. Er werd direct actie ondernomen maar zondag kwam er duidelijkheid in de situatie ;gebroken bekken. Er werd een super medicijnman gevonden in Utrecht. Die heeft er vanmorgen de scalpel ter hand genomen en de brokken met een mecanodoos aan elkaar gezet. Toen ik wakker werd was alles achter de rug, Ze hadden mij alleen zo'n kraagding omgedaan waardoor ik mijn kattewas niet kan doen maar die heb ik in de auto snel afgedaan.

Nu weer lekker thuis en ik heb 6 weken rust voorgeschreven gekregen. Hoe dat ingekleed gaat worden weet ik nog niet. Ik zit nu wel met een hele kale kont maarja, je kunt niet alles hebben

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''