Van korte duur.

Vanmorgen bijtijds uit de veren. ze komen de naden van het aanrechtblad verzegelen, dat leek niet nodig maar na dat ik aan het pasta maken geweest ben, en ik een hele streep meeI in de bovenste keukenlade vond, gaan ze nu de naden verzegelen. klinkt heel professioneel maar het is volgens mij gewoon kitten.
Gisteren het I LOVE CHARLOIS in de geveltuin gezet wat de zaak  behoorlijk op vrolijkte.


Vanmorgen rolde ik de tuinslang uit om de planten water te geven en miste iets.
het bordje was weg! hopelijk heeft iemand het in zijn eigen geveltuintje gezet.... Het is wel jammer dat het zo  kort gestaan heeft. Maar we blijven positief!!! Als  er weer nieuwe bordjes zijn bij de Hoekmaat schaf ik me gewoon weer een nieuwe aan!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''