de ''BAHA"men

Toen ik wist dat ik een baha zou krijgen ben ik gaan zoeken op internet naar wat informatie van mensen die er al een hadden. Veel kom je er niet tegen, dat is ook een van de redenen dat ik een site ben begonnen. Ik vond er twee waar ik wat aan had maar stootte ook op de site van de BAHA MEN met een grote hit: Who let the dogs out. Het heeft niets met baha te maken, maar is wel leuk dat wij bahadragers een BAHA band hebben. Hun site: http://www.bahamen.com/ .

De onderstaande tekst vond ik ook op internet:

Baha Men is the name of a pop group that plays an updated style of Bahamanian folk music called junkanoo. The group's debut, Junkanoo, was released in 1979 (see 1979 in music), and was very traditional in its sound. They soon began aiming their music at a more mainstream audience, however, and finally succeeded with 2000's (see 2000 in music) remake of Who Let the Dogs Out? originally composed by Anslem Douglas; the titular track won a Grammy Award. Their latest album is Beach Baby (2002 )

Dit stukje komt uit de Wikipedia( http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page ) en zit vol links. Heeft NIETS met 'onze baha' te maken maar ik vond het wel grappig.

groeten,
Theo.

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''