En ik maar werken!

Zo, nu ben ik even! Jullie denken natuurlijk die Roos ligt op haar luie poezengat een beetje te maffen en doet een kattenspeelgoed, en klaar is Roos??! Nou mooi niet! Ik ben druk bezig, zit op het trapje en houd in de gaten hoe Jeanne de ramen lapt. Ik had al een stukje met mijn tong gedaan maar dat vond jeanne niet goed. Streperig zei ze, dat moet over. Ze zei dat ik beter toezicht kon houden, daar ben ik ook erg goed in! Jeanne zorgt ook voor m'n eten en drinken, zelfs de bak maakt ze voor mij schoon! Een schat van een mens, en dan komt haar man wel eens mee, die neemt uitgebreid de tijd om kroelen. Jo , Jo , de tijd van mijn leven! Midden in bed slapen, op de aanrecht neuzen of op tafel scharrelen. Maar het allerbeste is: uitslapen! Da's eind van de week weer over, dan begint het gewone leven weer, dan is alles weer bij het oude.
Roos 🐱🐀😗😻


Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''